» » Miss World 96 Nude - Kadın Soyma Oyunu

Windows 7 Tüm Sürümler Tek DVD
Windows 10 Tüm Sürümler indir
Adobe Cloud Tüm Sürümler indir
Warezturkey Güncel Duyuru
Sizinleyiz...
 
 
 

Miss World 96 Nude - Kadın Soyma Oyunu

Ekleyen: Supremacy - Tarih: 1-07-2015, 09:29

23
Miss World 96 Nude - Kadın Soyma Oyunu

Miss World 96 Nude - Kadın Soyma Oyunu indir


Bu oyunu hatırladınızmı? wink hani sıra bekelerdik atari salonlarında ama bu oyunda sıra bitmezdi.O meşhur kadın soyma oyunu ortada bir böcek ve siz resmi acmaya calışıyorsunuz.Emilatör icinde dahildir.Mame.exe tıklatın oyunu acın enter deyin daha sonra karşınıza gelen pencerede klavyeden yön tuşları ile önce sola sonra sağ tuşuna bası enterlayın.5 ile jeton alırsınız 1 ile oyuna girersiniz.Klavye sol alt köşede bulunan Ctrl tuşuna basılı tutarak resmi acabilirsiniz.

Konu Supremacy tarafından düzenlendi. Düzenleme nedeni: Linkler Yenilenmiştir

Kategori: Oyun

Merhabalar, Sitemizi Ziyaretçi olarak görüntülemektesiniz.
Linkleri görmek için üye olmanız gerekmiyor. Üst kısımda İndirme Linkleri altında linkleri görebilirsiniz. Eğer illa üye olmak isterseniz Üyelik formu için buraya tıklayın ve üyelik işlemini yapın.
<
  • 4 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
25 Nisan 2011 13:29

Enes21

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Üye
 
abicim orda anlatılan yerde linkler var ama burda linkleri acamıyom ki??o konuda bana bi yardımcı olsan??

Cevap: Burda derken nerde :D Şimdi anlaman gereken şu, linkler gizli olarak verilmiş yani direk kopyala yapıştır yaparsan çalışmaz, yapman geren sadece linke tıklamak, açılan pencerede de yönergeleri izlemek, eğer premium aboneliğin varsa zaten direk indirmeye başlarsın..

<
  • 4 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
23 Nisan 2011 14:22

Enes21

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Üye
 
abicim ben bunu nasıl ındırıcem beceremedim..yardım edermisiniz???

Cevap : https://www.warezturkey.org/sikca_sorulan_sorular.html burada dosya indirme konularını anlattık inceleyerek nasıl dosya indirebilceğini öğrenebilirsin

<
  • 6429 Yorumu var
  • 8277 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
8 Nisan 2011 22:08

Supremacy

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Yönetici
 

--------------------

<
  • 1 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
8 Nisan 2011 18:04

süzen

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Üye
 
arkaaşlar ben bu indir butonunu bulamadım nerde acaba yardımcı olurmusunuz

<
  • 0 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
16 Aralık 2009 17:12

FeNeR3aHCe

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Ziyaretçi
 
oyunu nasıl indircem bi yardımcı olursanız
üyelik falan gerekiyormu

<
  • 6429 Yorumu var
  • 8277 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
7 Aralık 2009 02:52

Supremacy

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Yönetici
 
umutkoruyan,
şifre konuda belirtildiği gibi www.warezturkey.net

--------------------

<
  • 0 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
7 Aralık 2009 02:49

umutkoruyan

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Ziyaretçi
 
indirdim ama şifre nedir arkadaşlar detaylı bi şeklde yazarmısınız teşekkürler

<
  • 651 Yorumu var
  • 14652 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
20 Kasım 2009 21:16

teoMan

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Yönetici
 
Alıntı: beyaz_1903
kardeş oyunu indirdim ancak rar dosyası olarak inmedi içi boş bir dosya şeklinde indi xp-sp3 kullanıorum ondan kaynaklanıyo olabilirmi :S yardımcı olursanız sevinirim.

Hayır sanmıyorum, güvenlik duvarı ya da antivirüs programı dosyayı silmiş ya da dosya eksik inmiş olabilir. Her iki durumda da bir hata iletisi almış olmalısın. Bu gibi durumlarda hata iletilerine göre çözüm aramalısın..

--------------------

<
  • 0 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
20 Kasım 2009 10:45

beyaz_1903

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Ziyaretçi
 
kardeş oyunu indirdim ancak rar dosyası olarak inmedi içi boş bir dosya şeklinde indi xp-sp3 kullanıorum ondan kaynaklanıyo olabilirmi :S yardımcı olursanız sevinirim.

<
  • 0 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
26 Haziran 2009 10:07

kamasunga

Alıntı yap
  • Üye Grubu: Ziyaretçi
 
Alıntı: blade66238
www.warezturkey.net


oyunu indirdim dosyayı dışarı çıkartmaya çalışıyorum dışarı çıkan dosyalarda hata veriyor yardım edermisiniz.

düzeldi ok.

Önceki Sonraki
Yorum eklemeden önce bilmeniz gerekenler
  • Burayı okumadan yorum YAPMAYINIZ. Yorumlar onaya tabi tutulmaktadır.
  • Warezturkey'in misyonu sadece dosya paylaşmaktır. Bu bağlamda içerikler için destek, video, eğitmenlik misyonu üstlenmez ve bunları vaat etmez. Kısaca kimse size yardımcı olmak zorunda değildir.
  • Gönülülük esası işler. Ya kuramadım video çeker misiniz ? Resimli anlatır mısınız ? Binlerce ve sürekli değişen içeriğin hangisine video çekeceksiniz ? Ki sitemizin amacı bu değil zaten. Makul olalım.
  • Gönülülük esasında rica, nezaket çok önemlidir (Siz ne olursa olsun nezaket gösterin, site yöneticileri sizi baş üstünde tutar aksi olursa atış serbest). Bir sorun yaşıyorsanız işletim sisteminizi, yaşadığınız sorunu detaylıca yazın. Mutlaka ekran görüntüsü paylaşın. Bildiğimiz konularda yardımcı olmaya çalışıyoruz. Detay diyince adınızı, soyadınızı istemiyoruz. Sorun ne ise onla alaklı detay çok önemlidir.
  • Sadece soru veya sorunlarda yorumlarda boy göstermeyin. Bildiğiniz konularda yorumlarınız ile diğer insanlara katkı sağlayın, bilgi paylaştıkça çoğalır.
  • Bize şuraya yükleyin, buraya yükleyin demeyin. Her sitenin bir yayın politikası vardır. Buna lütfen saygı gösterin. Lütfen link isteğinde bulunmayın. Sadece dosya paylaşım sitelerinden link veren veya torrent ile alakası olmayan sitelerden torrent istemeyin. Bunlar farklı teknolojiler.
  • Warezturkey'in kullandığı ana host turbobit'tir (5sene). Harici hostlar alternatif olarak verilmekte. Turbobit harici link yenilemesi yapılmamaktadır. (Çünkü alternatifler ya çabuk patlıyor, ya dosyayı kısa sürede siliyor hangi birine koşacan ?)
  • Warezturkey özellikle crackli vb. paylaşımlarda katı bir filtre uygulamaktadır. Kaba tabiri ile otu, suyu eklememektedir, güvenmediği içeriği bizzat test etmektedir. Ancak her daim kendi antivirüs uygulamanız ile taramayı, kendi filtrenizi uygulamayı unutmayın. Elbette crackler, keygenler vb. şeyler için sahte alarmlar söz konusu bu zamanla öğrenilecek bir durumdur. Yani her uyarı zararlı anlamına gelmeyebilir.
  • Dosyaların Winrar şifresi : www.warezturkey.net şeklinde olup indirme linklerinin altında yazar.

Yorum Ekle

Adınız: *
E-Mail Adresiniz (Zorunlu değil):
Yorumunuz: *
  • super1turkiyesopakahkaha
    oyunsuperwinkwinked
    smileambelayfeel
    fellowlaughinglollove
    norecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhat
    bullyangryalkisuyku
    muzik1numarasinirarkadas
    arkadas2rep
Soru:
Türkiye'nin başkenti hangi şehirdir ?
Cevap:*
* ile işaretlenen alanları doldurmak mecburidir.