» » Advanced Uninstaller PRO 12.24

Windows 7 Tüm Sürümler Tek DVD
Windows 10 Tüm Sürümler indir
Adobe Cloud Tüm Sürümler indir
Warezturkey Güncel Duyuru
Sizinleyiz...
 
 
 

Advanced Uninstaller PRO 12.24

Ekleyen: Supremacy - Tarih: 16-10-2018, 22:22

6
Advanced Uninstaller PRO 12.24

Advanced Uninstaller PRO Full indir


Advanced Uninstaller, güçlü özellikler sunan uygulama kaldırma aracıdır. Gerek uygulamaların, programların, oyunların yanlış kod yapısı gerek windows kaldırma aracının iyi olmaması nedeni ile uygulama kaldırma işlemlerinde artıklar kalır. Bu artıklar hata almamıza, bilgisayarımızın yavaşlamasına veya o uygulamaya ait bir başka sürüm kurmak istediğimizde farklı hatalar almamız ile sonuçlanır. Advanced Uninstaller uygulamaları artık bırakmadan kaldırabilmektedir. Uygulama kaldırma işlemlerinin yanı sıra yararlı araçlar sunmakta.

Advanced Uninstaller Özellikler
- Artık bırakmadan uygulamaları kaldırabilir
- Windows başlangıç yöneticisi özelliği bulunur
- Kayıt defteri temizleme
- Kayıt defteri optimize
- Kurulum izleyici özelliği
- Servis yöneticisi
- Font yöneticisi
- Dosya öğütücü
- Kopya dosya bulucu
- Tarayıcılar için yardımcı araçlar
- vb. özellikler

Advanced Uninstaller PRO 12.24
Advanced Uninstaller PRO 12.24
Advanced Uninstaller PRO 12.24


Uyumlu İşletim sistemleri
Windows 10, 8.1, 8, 7 ve Vista

Dosya Boyutu : 9 mb
Aktivasyon Yöntemi : Patch

Konu Supremacy tarafından düzenlendi. Düzenleme nedeni: Yeni sürüme güncellendi

İndirme Linkleri


Advanced Uninstaller PRO 12.24

turbobit | uploaded | uptobox | zippyshare

Rar Şifre : www.warezturkey.net


Kategori: Program indir

Merhabalar, Sitemizi Ziyaretçi olarak görüntülemektesiniz.
Sitemize üye olmak zorunda değilsiniz ve hatta üye olmanın öyle bir avantajı yok. Linklerimizin büyük bir kısmı herkese açıktır. Hemen üst kısımda İndirme Linkleri altında linkleri görebilirsiniz. Eğer illa üye olmak isterseniz Üyelik formu için buraya tıklayın ve üyelik işlemini yapın.
<
  • 24 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
14 Ağustos 2016 19:52

heryerdekarvar

  • Üye Grubu: Üye
 
BulkCrap Uninstallar' i Türkçeleştirecek bir babayiğit yokmu.

<
  • 652 Yorumu var
  • 14 977 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
11 Ekim 2011 02:57

teoMan

  • Üye Grubu: Yönetici
 
dramer1,
jv16 PowerTools programını deneyebilirsin, bir ara adından sıkça söz ettiren bir programdı, çok uzun zamandır böyle bir şeye ihtiyaç duymadığım için en iyisi hangisidir bilemem, dediğim gibi ihtimal çok fazla, ama bir de güvenli kipte falan dene istersen..

--------------------

<
  • 144 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
10 Ekim 2011 00:59

dramer1

  • Üye Grubu: Üye
 
Alıntı: dramer1
Cevap: Böyle durumlar insanı cidden çileden çıkarır bilirim, denenebilecek pek çok şey var, ama onu düzelteyim derken diğerlerinden olmak var, mesela sistem geri yükleme, kayıt defteri yedeği varsa geri yükleme, çeşitli temizlik programlarıyla daha derin aramalar yapma gibi gibi..

bEN düzenli tarama yapar ve sistem görüntüsü mutlaka çıkarırım işte tam burda bu programa bakmadan sistem görüntüsü çıkarmışım yani iş işten geçti , hacker sitesinde bile bunun için bi çözüm gelmedi ha ben sizin kadar professional diğilim kayıt defteri yedeği demişsiniz onu bilmiyom ama şu kesinki bugüne kadar bir iki program gördüm cracklanımıyan işte oda bu nasıl bişey ya neti kesiyom ama o hep eski seriali görüyo ve resmen kilitleniyo....peki bi öneri revo ve your uninstalerrr dışında varmı derin temizleme programı teşklerr...

<
  • 144 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
9 Ekim 2011 05:02

dramer1

  • Üye Grubu: Üye
 
Alıntı: dramer1
Cevap: Farklı versiyonların demolarını kurup kaldırmayı deneyebilirsin, ama kesin çözüm bulmak zor..

olmuyaw yawe ben ben bu programsız ne yapcam hiç bir sitede çözümünü bulamadım kralll warezzzturkeyyyyy......

yok a....... böle bi program yok her yolu denedim olmuyo hep eski seriali görüyor hata bende güncellemeyi kapalı tutmamadı hadi neyse ama eşdeğiri yokkkk....

Cevap: Böyle durumlar insanı cidden çileden çıkarır bilirim, denenebilecek pek çok şey var, ama onu düzelteyim derken diğerlerinden olmak var, mesela sistem geri yükleme, kayıt defteri yedeği varsa geri yükleme, çeşitli temizlik programlarıyla daha derin aramalar yapma gibi gibi..

<
  • 144 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
8 Ekim 2011 19:17

dramer1

  • Üye Grubu: Üye
 
mRB...
tAM bu günlerde buna benzer bi program arıyordum revo ve your uninstaller ile istediğim sonuca ulaşamadım;elimde bir program var cracladım,serial girdim sonra bayaıı bi kullandım fakat bir anda karaliste oldu ve program kullanılmaz hale geldi.programı revo ve your uninstaleer ile tamamen(regedit dahil)kaldırmama rağmen net kesik olsa bile önceki seriali görüyor ve kilitleniyor cracklama fırsatı vermiyor.Analog olarak da regeditten kalıntılarını siliyorum yine olmuyor.Acaba nasıl eski seriali görmiyecek hale getirebilirim(ilk kez kuruyormuş gibi)bunumu yoksa başka bi yolu varmı teŞKlerr...

Cevap: Farklı versiyonların demolarını kurup kaldırmayı deneyebilirsin, ama kesin çözüm bulmak zor..

<
  • 2 085 Yorumu var
  • 0 Konusu var
  • Beğendim
  • 0
7 Ekim 2011 14:21

traineryum

  • Üye Grubu: Üye
 
Eline sağlık.

Bilgi
Yorum sistemi kapalı.